Методика оцінювання якості торговельного обслуговування
2018-12-18
Друк
Активний до:
2019-12-19
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад (ХДУХТ) в м. Харків (Україна) пропонує методику оцінювання якості обслуговування споживачів на основі урахування відповідності фактичних характеристик обслуговування стандартам підприємства та очікуванням покупців. Використання запропонованої методики дає можливість створити передумови обґрунтування ефективних управлінський рішень щодо розвитку системи обслуговування споживачів на торговельному підприємстві. Харківський державний університет здійснює пошук партнерів.
Опис пропозиції:
Методика оцінювання якості обслуговування ґрунтується на засадах інтегрального та матричного методів оцінки та передбачає послідовні етапи щодо визначення одиничних та інтегрального показників відповідності фактичних характеристик обслуговування стандартам підприємства з огляду на асортименту, цінову, комунікаційну, сервісну політику торговельного підприємства, рівня розривів між очікуваннями та фактичною оцінкою покупців щодо асортиментної пропозиції, цін, комунікаційної активності та сервісу торговельного підприємства, визначення рівня якості обслуговування на основі відповідності фактичних характеристик обслуговування стандартам підприємства та очікуванням покупців.
Інновації і переваги пропозиції:
Впровадження запропонованої методики у діяльність підприємств дозволить покращити показники ефективності діяльності торговельного підприємства. Підвищення якості обслуговування сприятиме підвищенню лояльності споживачів, що матиме позитивний вплив на фінансові результати діяльності торговельного підприємства та посилення конкурентних позицій на ринку. Розроблений методичний підхід до оцінювання якості обслуговування є важливим інструментом для визначення резервів підвищення ефективності діяльності торговельного підприємства.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Споживчі товари; Споживчі послуги
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
подана заявка на отримання авторського права в Україні
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
підприємства торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформація для оцінювання якості обслуговування на підприємстві торгівлі
Країни, яким надається перевага:
Україна.
Вид організації:
Установа
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
[Закрити вікно]