русский english
Методичні рекомендації щодо оцінки ефективності заходів соціального маркетингу міжнародних торговельних мереж
2019-12-26
Активний до:
2020-12-26
Анотація пропозиції:
Університет Харкова (Україна), що спеціалізується на освітніх та наукових розробках, пропонує методику оцінки ефективності заходів соціального маркетингу міжнародних торговельних мереж. Автори шукають партнерів для впровадження технології.
Опис пропозиції:
Запропонована методика призначена для збільшення реалізації якісних соціально значущих товарів і послуг, покращення ставлення суспільства до себе, результатом чого стає збільшення марочного капіталу, залучення нових покупців, збільшення довіри постійних клієнтів, формування довгострокової лояльності, збільшення кількості потенційних клієнтів компанії, підвищення задоволеності й лояльності в результаті поліпшення якості життя, збільшення мотивації до праці співробітників компанії. Мається досвід впровадження методики в практику діяльності підприємств роздрібної торгівлі Харківського регіону в рамках реалізації науково-дослідного проекту.
Інновації і переваги пропозиції:
Гострим питанням у сучасній економічній науці досі залишається визначення ефективності заходів соціального маркетингу, пов’язаних із підвищенням соціальної відповідальності компанії. Результати діагностики процесу соціалізації роздрібних торгових підприємств Харківської області вказують на те, що відповідно до концепції «розумного егоїзму» соціальної відповідальності все більша кількість операторів переходить від суто витратних форм соціальних ініціатив до соціально відповідальної обґрунтованої діяльності, що веде до вираженого позитивного ефекту (користі) для процесу розвитку бізнесу.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Послуги; Реклама і служба зв'язку з клієнтами
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Спільна подальша розробка; Випробовування нових застосувань; Адаптація до потреб замовника
Тип шуканого партнера:
Середні та крупні торговельні підприємства
Сфера діяльності партнера:
Роздрібна торгівля, Послуги, Реклама і служба зв'язку з клієнтами
Задачі, що стоять перед партнером:
Впровадження пропозиції
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Установа
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.