русский english
Методика оцінки інвестиційної привабливості торговельних підприємств
2019-12-14
Активний до:
2020-12-14
Анотація пропозиції:
Заклад вищої освіти в м. Харків пропонує методику оцінки інвестиційної привабливості торговельних підприємств. Використання розробленого методичного інструментарію дозволить всім зацікавленим сторонам комплексно оцінити інвестиційну привабливість в підприємствах торгівлі на конкретний період часу та/або в динаміці, визначити проблеми та шляхи їх усунення. Автори методики пропонують допомогу партнерам в її впровадженні.
Опис пропозиції:
Методика оцінки інвестиційної привабливості підприємств передбачає застосування комплексної системи оцінки, із врахуванням не тільки фінансової складової, а й кадрової, асортиментної та територіальної привабливості. Саме такий комплексний підхід до визначення інвестиційної привабливості торговельного підприємства відображає його специфіку та лежить в основі її визначення.
Інновації і переваги пропозиції:
Методика оцінки інвестиційної привабливості підприємств торгівлі може бути використана будь-якими фінансовими установами для визначення найпривабливішого підприємства для отримання найбільшого ефекту від вкладення коштів.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Алгоритм оцінки інвестиційної привабливості торговельних підприємств заснований на концепції збалансованої системи показників. Процес розробки включає чотири етапи:
1. Побудова моделі руху основних потоків інформації;
2. Побудова моделі стратегічних звязків;
3. Побудова збалансованої системи показників;
4. Розрахунок системи показників.
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Харчові продукти і напої
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі, фізичні особи-підприємці в торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації для оцінки інвестиційної привабливості, ділової активності, прибутковості суб’єктів підприємницької діяльності.
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Вищий навчальний заклад
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.