русский english
Методика оцінки конкурентоспроможності бізнес-моделі торговельного підприємства
2019-12-07
Активний до:
2020-12-07
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад (ХДУХТ) в м. Харків (Україна) пропонує методику оцінки конкурентоспроможності бізнес-моделі торговельного підприємства. Використання запропонованої методики дає можливість обґрунтовувати базу для прийняття управлінських рішень щодо зростання рівня конкурентоспроможності бізнес-моделі підприємств торгівлі. Університет здійснює пошук партнерів для впровадження методики.
Опис пропозиції:
Методика комплексної конкурентоспроможності бізнес-моделі торговельного підприємства дає можливість обґрунтовано сформулювати висновки щодо необхідності та напрямів трансформації поточної бізнес-моделі підприємства торгівлі та аргументувати управлінські рішення щодо його подальшого стратегічного розвитку.
Інновації і переваги пропозиції:
Запропонована методика комплексної оцінки конкурентного потенціалу підприємств ресторанного господарства, яка, на відміну від існуючих, передбачає визначення конкурентного потенціалу та умов для формування конкурентних переваг бiзнес-моделi підприємства та дозволяє визначити напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності бізнес-моделі, оцінку конкурентоспроможності бiзнес-моделi підприємства за методом суми мiсць, а також обґрунтування конкурентних переваг бiзнес-моделi підприємства . Такий підхід надає можливість комплексно поглянути на проблеми формування конкурентоспроможної бізнес-моделі та також визначити напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності бізнес-моделі.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
підприємства торгівлі
Сфера діяльності партнера:
роздрібна та оптова торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформація для оцінки конкурентоспроможності бізнес-моделі підприємства
Країни, яким надається перевага:
Україна
Вид організації:
Установа
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.