русский english
Методика оцінювання ефективності реклами на підприємствах роздрібної торгівлі
2019-11-03
Активний до:
2020-11-03
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад (ХДУХТ) в м. Харків (Україна) пропонує методику оцінювання ефективності реклами на підприємствах роздрібної торгівлі з урахуванням особливостей торгівлі непродовольчими товарами складного асортименту тривалого користування. Використання запропонованої методики дозволяє оптимізувати рекламні витрати та розробити ефективні рекламні кампанії. Університет здійснює пошук партнерів для впровадження методики.
Опис пропозиції:
Методика розкриває зміст і послідовність процесу оцінювання ефективності реклами на основі поєднання комунікативних та економетричних моделей. Запропоновано методичний інструментарій, який передбачає оцінювання ефективності використання засобів рекламного впливу підприємствами роздрібної торгівлі з використанням маркетингових досліджень (експертної оцінки, оцінювання медіаметричних показників) та багатофакторної регресійної моделі.
Інновації і переваги пропозиції:
Запропонована методика відрізняється від існуючих тим, що враховує вплив не тільки різноманітних факторів, що впливають на процес реалізації товарів, але й змінних витрат підприємств торгівлі.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інформація та ЗМІ, суспільство; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Інші споживчі товари; Послуги; Реклама і служба зв'язку з клієнтами
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Подана заявка на отримання авторського права в Україні
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації для оцінки зовнішнього та внутрішнього середовища та потенціалу підприємства
Країни, яким надається перевага:
Україна
Вид організації:
Установа
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.