русский english
Методика формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі
2018-11-22
Активний до:
2019-11-23
Анотація пропозиції:
Заклад вищої освіти м. Харкова пропонує методику формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі. Використання розробленого методичного інструментарію дозволить всім зацікавленим сторонам сформувати актуальні конкурентні переваги, виявити проблемні місця та шляхи їх усунення. Автори методики пропонують допомогу партнерам в її впровадженні.
Опис пропозиції:
З метою забезпечення високої ефективності діяльності підприємства запропонована методика формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі, що ґрунтується на принципах системного (забезпечує системне бачення) та процесного (дозволяє чітко виділяти послідовні бізнес-процеси) підходів та передбачає послідовну реалізацію п'яти відокремлених етапів.
Інновації і переваги пропозиції:
Застосування запропонованої методики дозволить торговельному підприємству сформувати актуальні конкурентні переваги, реалізація яких приведе до підвищення його рівню конкурентоспроможності та забезпечення стійкої конкурентної позиції на споживчому ринку.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Алгоритм формування конкурентних переваг підприємства роздрібної торгівлі передбачає послідовну реалізацію п'яти відокремлених етапів: 1) Формування інформаційної бази; 2) Прогнозування основних показників обсягу і характеру попиту; 3) Пошук можливих конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі; 4) Визначення найбільш актуальних конкурентних переваг підприємства за допомогою експертів; 5) Створення конкурентних переваг, відповідно до обраного напрямку формування.
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Харчові продукти і напої
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі, фізичні особи-підприємці в торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації для оцінки ефективності формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі.
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Вищий навчальний заклад
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.