русский english
Методика оцінки ефективності формування оборотних активів як індикатора конкурентних переваг підприємств ритейлу
2018-11-21
Активний до:
2019-11-22
Анотація пропозиції:
Заклад вищої освіти м. Харкова пропонує методику оцінки ефективності формування оборотних активів в підприємствах роздрібної торгівлі. Використання розробленого методичного інструментарію дозволить визначити позицію підприємства в конкурентній групі за показниками та критеріями ефективності формування оборотних активів, виявити проблемні місця, шляхи їх усунення та створення за рахунок цього конкурентних переваг. Автори методики пропонують допомогу партнерам в її впровадженні.
Опис пропозиції:
Методика оцінки ефективності формування оборотних активів в підприємствах ритейлу передбачає використання послідовних етапів визначення сукупності взаємообумовлених критеріїв, кожний з яких визначається системою відповідних галузевій специфіці показників, а також ранжування підприємств за коефіцієнтом відповідності максимальному та середньому значенню.
Інновації і переваги пропозиції:
Використання методики дозволяє визначити позицію підприємства за критеріями та показниками ефективності формування оборотних активів.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Алгоритм оцінки ефективності формування оборотних активів в підприємствах ритейлу передбачає послідовну оцінку за такими критеріями: достатність розміру оборотних активів, ліквідність і платоспроможність, швидкість обороту, прибутковість і ризик.
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Харчові продукти і напої
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі, фізичні особи-підприємці в торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації для оцінки ефективності формування оборотних активів.
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Вищий навчальний заклад
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.