русский english
Методичні рекомендації щодо вибору стратегій зростання торговельних мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів
2017-11-30
Активний до:
2018-12-01
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад в м. Харків пропонує методичні рекомендації з вибору стратегій зростання торговельних мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів. Методичні рекомендації передбачають побудову матриці вибору базових стратегій зростання на основі вибору ціннісних пріоритетів діяльності торговельних процесі. Університет здійснює пошук партнерів для впровадження методичних рекомендацій.
Опис пропозиції:
В основі базових стратегій зростання торговельних мереж знаходяться такі ціннісні пріоритети: збільшення частки ринку; підвищення операційної ефективності; задоволення інтересів акціонерів (власників); формування іміджу. При цьому досяжність кожної з цих цілей можна описати парою ключових показників ефективності їх реалізації. Збільшення частки ринку проявляється в зростанні товарообороту торговельної мережі та кількості торговельних об’єктів у мережі. Досягнення операційної ефективності виявляється в збільшенні розміру прибутку та зростанні товарообороту. Задоволення інтересів акціонерів (інвесторів) відбувається через збільшення розміру прибутку та зростання вартості торговельної мережі. Формування іміджу торговельної мережі можна оцінити, наприклад, за показниками зростання вартості торговельної мережі й збільшення кількості торговельних об’єктів у ній. Орієнтування керівництва на один із цих ціннісних пріоритетів потребує обґрунтування стратегій їх досягнення. Систематизація базових стратегій зростання та їх подальший розподіл за ціннісними пріоритетами дозволяють побудувати матрицю вибору базових стратегій зростання торговельних мереж.
Інновації і переваги пропозиції:
Запропоновані методичні рекомендації відрізняються від існуючих урахуванням ціннісних пріорітетів торговельної мережі та використанням наочного інструментарію вибору базових стратегій зростання.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Подана заявка на отримання авторського права в Україні
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації для розрахунків щодо обгрунтування вибору стратегій зростання торговельних мереж
Країни, яким надається перевага:
Україна
Вид організації:
Установа
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.