русский english
Методика оцінки ефективності асортиментної політики підприємства торгівлі за критерієм споживчої цінності.
2017-11-28
Активний до:
2018-11-29
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад в м. Харків пропонує методику оцінки ефективності асортиментної політики підприємства торгівлі за критерієм споживчої цінності. Використання розробленого методичного інструментарію дозволить всім зацікавленим сторонам комплексно оцінити ефективність асортиментної політики підприємства торгівлі з урахуванням специфіки певних товарів та уподобань споживачів, визначити проблеми та шляхи їх усунення. Автори методики пропонують допомогу партнерам в її впровадженні.
Опис пропозиції:
Методика оцінки ефективності асортиментної політики підприємства торгівлі за критерієм споживчої цінності передбачає застосування витратного підходу шляхом співставлення комплексних показників споживчих вигод та витрат, кожний з яких визначається на основі системи показників характеристик товарів, умов їх придбання та витрат з цим пов’язаних.
Інновації і переваги пропозиції:
Використання методики оцінки ефективності асортиментної політики підприємства торгівлі за критерієм споживчої цінності дозволяє здійснити як комплексну оцінку ефективності асортиментної політики за критерієм споживчої цінності, так і за окремими складовими: характеристики товарів, умови придбання, витрати на придбання.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Алгоритм оцінки ефективності асортиментної політики підприємства торгівлі за критерієм споживчої цінності передбачає послідовну оцінку за такими показниками: 1) споживчі характеристики товарів – технічні, функціональні, експлуатаційні та інші залежно від специфіки певного товару; 2) умови придбання – місце розташування підприємства, надання консультацій, програми лояльності та інші; 3) споживчі витрати – ціна товару, витрати на транспортування, витрати часу тощо; 4) узагальнюючий показник ефективності.
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Харчові продукти і напої
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі, фізичні особи-підприємці в торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації та сприяння проведенню об’єктивної оцінки ефективності асортиментної політики підприємства торгівлі за критерієм споживчої цінності.
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Вищий навчальний заклад
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.