русский english
ГІБРИДНИЙ АВТОПОЇЗД
2017-06-21
Активний до:
2018-06-22
Анотація пропозиції:
Корисна модель відноситься до транспортних комплексів, які включають в себе багатоланкові механічні транспортні засоби, що з’єднані з одним або кількома причепами за допомогою зчіпного пристрою, а саме для забезпечення більш точного руху ведених ланок по траєкторії руху ведучих ланок.
Опис пропозиції:
Гібридний автопоїзд складається з ведучої і веденої ланок і починає рух та переміщується за рахунок впливу двигуна внутрішнього згоряння, який розміщений на автомобілі-тягачі, що з’єднаний з причіпною ланкою за допомогою зчіпного пристрою, на возику причіпної ланки автопоїзда встановлено електродвигун, який в поєднанні із базовим двигуном внутрішнього згоряння складає гібридну силову установку, що забезпечуватиме оптимальну взаємодію між ведучою та веденою ланками з можливістю зміни призначення ведучої ланки відносно веденої при зміні напрямку руху такого автопоїзда.
Інновації і переваги пропозиції:
Підвищується ефективність експлуатації автопоїзда, а саме отримуємо економію витрат пального, зменшення викидів токсичних відпрацьованих газів. В умовах маневрування, при виконанні завантажувально-розвантажувальних робіт, в тому числі при русі заднім ходом, забезпечується оптимальна взаємодія між ведучими та веденими ланками, що супроводжується зменшенням кутів складання і більш точним рухом веденої ланки по траєкторії руху ведучої ланки, що дозволяє гібридному автопоїзду вписуватися в порівняно вузький коридор на проїжджій частині, не заїжджати на тротуари при повороті на поперечні вулиці.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Корисна модель гібридного автопоїзда реалізується на основі схеми компонування дволанкового гібридного автопоїзда, яка включає в себе двовісний автомобіль-тягач – перша ведуча ланка, із розташованим на ньому двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) та двовісний возик причіпної ланки, який є еквівалентним багатовісному возику причіпної ланки – друга ведена ланка, із розташованим на ньому електродвигуном (ЕД).
Технологічні ключові слова:
Транспортна інфраструктура; Автодорожний транспорт
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Транспорт, перевезення; Транспортні засоби, транспортне устаткування і запчастини
Поточна стадія розвитку:
НДР, лабораторні випробування
Права інтелектуальної власності:
Патент отриманий
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
Патент України, UA №113610, опубл. 10.02.2017. В розробці використано три патенти.
Тип потрібної співпраці:
Спільна подальша розробка
Тип шуканого партнера:
Фізичні та юридичні особи.
Сфера діяльності партнера:
Автомобільний транспорт.
Задачі, що стоять перед партнером:
Фінансування впровадження розробки.
Країни, яким надається перевага:
Країни члени ЄС.
Вид організації:
Установа
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Національний університет водного господарства та природокористування
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.