русский english
Методика оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі
2016-12-04
Активний до:
2017-12-05
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад в м. Харків пропонує методику оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі. Використання розробленого методичного інструментарію дозволить всім зацікавленим сторонам оптимізувати цінову політику торговельного підприємства за критерієм ефективності та вимогами ринкового середовища. Автори методики пропонують допомогу партнерам в її впровадженні.
Опис пропозиції:
Методика оцінки ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі передбачає певну послідовність процесів оцінки та застосування комплексної багатокритеріальної системи оцінки, яка являю собою сукупність відповідних визначеній меті взаємообумовлених критеріїв (покриття, стабільна достатність, прибутковість, конкурентоспроможність).
Інновації і переваги пропозиції:
Використання методики оцінки ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі дозволяє здійснити комплексну оцінку ефективності цінової політики з урахуванням галузевої специфіки та визначити можливі варіанти пріоритетності розвитку: розширення частки/сегменту ринку, підвищення прибутковості діяльності, збереження стабільного становища.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Алгоритм оцінки ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі передбачає послідовну оцінку за такими критеріями та відповідними показниками: 1) покриття – покриття витрат/ витрат обороту, ємності роздрібної ціни, витратоємності торгової націнки; 2) стабільної достатності – середня роздрібна/закупівельна ціна, рівень торгової націнки; 3) прибутковість – рентабельність товарообороту/оборотного капіталу, рівень націнки; 4) конкурентоспроможність – індекс товарообороту, коефіцієнт співвідношення середніх роздрібних цін.
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Харчові продукти і напої
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі, фізичні особи-підприємці в торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації для оцінки цінової політики підприємства роздрібної торгівлі.
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Вищий навчальний заклад
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.