русский english
Методика оцінки кількісного впливу невизначеності на результати діяльності підприємства торгівлі
2016-11-14
Активний до:
2017-11-15
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад в м. Харків пропонує методику оцінки кількісного впливу невизначеності на результати діяльності підприємства торгівлі в умовах конкурентного середовища. Використання розробленого методичного інструментарію дозволить всім зацікавленим сторонам визначити кількісний вплив невизначеності зовнішнього середовища на рівень конкурентостійкості підприємства торгівлі та визначити шляхи його зниження. Автори методики пропонують допомогу партнерам в її впровадженні.
Опис пропозиції:
Методика оцінки кількісного впливу невизначеності на результати діяльності підприємства торгівлі складається з окремих послідовних етапів (виявлення можливих зовнішніх ризиків та визначення найбільш суттєвих, оцінка їх впливу за показником стійкості) та дозволяє кількісно оцінити вплив зовнішнього середовища на діяльність підприємств торгівлі.
Інновації і переваги пропозиції:
Використання методики оцінки кількісного впливу невизначеності на результати діяльності підприємства торгівлі дозволяє оцінити кількісний вплив невизначеності на результати діяльності підприємства торгівлі з позиції його конкурентостійкості в умовах динамічних змін. За результатами оцінки формуються рекомендації щодо вибору заходів зниження ризику.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Алгоритм розрахунку показнику стійкості функціонування торговельного підприємства в умовах невизначеності такий: 1) визначення конкурентної групи підприємств торгівлі за встановлений період часу; 2) розрахунок показника конкурентостійкості за підприємствами групи; 3) визначення відносного відхилення темпів зміни показника конкурентостійкості підприємства в конкурентній групі; 4) згладжування від’ємних відхилень; 5) інтерпретація результатів.
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Харчові продукти і напої
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі, фізичні особи-підприємці в торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації щодо результатів діяльності підприємства торгівлі.
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Вищий навчальний заклад
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.