русский english
Методика оцінки конкурентостійкості підприємства роздрібної торгівлі в межах конкурентної групи
2016-11-14
Активний до:
2017-11-15
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад в м. Харків пропонує методику оцінки конкурентостійкості підприємства роздрібної торгівлі в межах конкурентної групи. Використання розробленого методичного інструментарію дозволить всім зацікавленим сторонам встановити наявність/відсутність конкурентостійкості підприємства торгівлі в межах конкурентної групи та визначити шляхи й розробити заходи щодо її забезпечення та/або підвищення. Автори методики пропонують допомогу партнерам в її впровадженні.
Опис пропозиції:
Методика оцінки конкурентостійкості підприємства торгівлі в межах конкурентної групи базується на застосуванні модифікованого комплексного інтегрального показнику ефективності використання факторів виробництва. Пропонована методика складається з послідовних етапів (виявлення конкурентної групи підприємства, розрахунки показників оцінки, визначення рівня конкурентостійкості) і дозволяє визначити позицію підприємства торгівлі відносно основних конкурентів.
Інновації і переваги пропозиції:
Використання методики оцінки конкурентостійкості підприємства торгівлі в межах конкурентної групи дозволяє оцінити наяність/рівень конкурентостійкості відносно основних конкурентів як на момент оцінки, так і на перспективу. За результатами оцінки формуються рекомендації щодо забезпечення/підвищення конкурентостійкості підприємства та стійкої позиції в межах конкурентної групи.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Модифікований комплексний інтегральний показник ефективності використання факторів виробництва визначається як відношення суми відносних відхилень показників ефективності діяльності підприємства конкурентної групи від середніх значень за групою до загальної кількості спостережень.
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Харчові продукти і напої
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 66211, дата реєстрації 21.06.2016 р.
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі, фізичні особи-підприємці в торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації для оцінки конкурентостійкості підприємства торгівлі в межах конкурентної групи.
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Вищий навчальний заклад
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.