русский english
Методика формування цінової політики підприємств торгівлі
2016-11-09
Активний до:
2017-11-10
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад (ХДУХТ) в м. Харків пропонує методику формування цінової політики підприємств торгівлі. Використання методики дозволяє забезпечити розробку й прийняття узгоджених за цілями рішень у сфері ціноутворення на продовольчі товари, які реалізуються підприємством торгівлі. Університет здійснює пошук партнерів для впровадження методики.
Опис пропозиції:
Методика формування цінової політики підприємств торгівлі є важливим інструментом прийняття обґрунтованих управлінських рішень в сфері ціноутворення на споживчому ринку. Пропонована методика складається з шістьох послідовних етапів і дозволяє: на основі визначення впливу факторів ціноутворення формулювати цілі цінової політики; обґрунтовувати, реалізовувати та контролювати цінову політику за товарами, на які припадає найбільша частка товарообороту підприємства
Інновації і переваги пропозиції:
Використання методики формування цінової політики підприємств торгівлі дозволяє: обґрунтовувати ціновий діапазон продажу продовольчих товарів економного, масового та преміального сегментів; здійснювати контроль реалізації обраної цінової політики
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Харчові продукти і напої
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі, фізичні особи-підприємці в торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформації для формування цінової політики підприємств торгівлі
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Вищий навчальний заклад
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.