русский english
Методика системно-матричного діагностичного аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на формування стратегічних цілей підприємств торгівлі
2016-08-11
Активний до:
2017-08-12
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад в м. Харків пропонує методику системно-матричного діагностичного аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на формування стратегічних цілей підприємств. Використання методики дозволяє розподілити повноваження ефективних дій, виявити невідповідності, визначити стратегію згладжування негативного впливу факторів зовнішнього середовища на внутрішні процеси підприємств з метою максимізації прибутку. Університет здійснює пошук партнерів для впровадження методики
Опис пропозиції:
Методика системно-матричного діагностичного аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на формування стратегічних цілей підприємств торгівлі є важливим інструментом прийняття управлінських рішень, оскільки дозволяє розподілити повноваження ефективних дій, виявити невідповідності й розбіжності, активно впроваджувати нову технологію або стратегію в потрібному напрямі та отримувати більш стабільний прибуток. Пропонована методика системно-матричного діагностичного аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на формування стратегічних цілей суб’єктів підприємництва у сфері торгівлі складається з восьми послідовних етапів.
Інновації і переваги пропозиції:
Використання методики системно-матричного діагностичного аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на формування стратегічних цілей підприємств торгівлі дозволяє суб’єктам господарювання розподілити повноваження ефективних дій, виявити невідповідності й розбіжності, активно впроваджувати нову технологію або стратегію в потрібному напрямі та отримувати більш стабільний прибуток.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Технологічні ключові слова:
Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти; Інструменти прогнозування
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Споживчі товари; Споживчі послуги
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
подана заявка на отримання авторського права в Україні
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Підприємства торгівлі
Сфера діяльності партнера:
Торгівля
Задачі, що стоять перед партнером:
Надання інформація для системно-матричного діагностичного аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на формування стратегічних цілей підприємств
Країни, яким надається перевага:
Україна
Вид організації:
Установа
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.