русский english
Спосіб розвантаження пасажиропотоків міського та міжміського сполучення
2011-11-06
Активний до:
2012-11-06
Анотація пропозиції:
Український винахідник з Черкаської області розробив технологічне рішення, що дозволяє здійснювати перевезення пасажирів на місцевих та магістральних напрямках дирижаблем з крейсерською швидкістю 140-200 км/год, що є вільним сегментом швидкості на ринку перевезень. Це досягається за рахунок особливостей конструкції оболонки апарату. Винахідник шукає партнера, для спільного патентування та реалізації розробки.
Опис пропозиції:
Населений пункт, який має водойму достатньої величини (глибина значення не має), може мати власний аеропорт. Використовуючи фізичну властивість рідини (її неможливо стиснути), можна поверхню водойми використати замість залізобетонної злітно-посадкової смуги. Для цього необхідно побудувати монорельс над поверхнею води і по ньому рухати злітно-посадкову платформу (ЗПП)

Рушієм для ЗПП будуть лебідки на березі водойми. По статистиці авіоаварій – їх левова частка відбулася при злеті-посадці. ЗПП – забезпечить стиковку не модернізованого літака, бере на себе процес гальмування. При злеті літака з ЗПП - швидкість відриву, досягається за рахунок наземних силових агрегатів. Економиться 30% потужності двигуна літака при режимі злету,економія моторесурсу, пального,оливи. Всі функції ЗПП мають подвійний незалежний дубляж. Сама водойма не виводиться з господарського використання. Місцеві авіалінії обслуговуються на відстані 50-200 км. Сегмент швидкості становить 250 – 400 км/год. Пасажиромісткість 4-40 осіб.

Конструкції зовнішньої оболонки дирижабля має бути товщиною 2-3% від лінійної довжини апарату. При довжині дирижаблю в 500 метрів, товщина зовнішньої оболонки становитиме не менше 15 метрів. Це дозволить отримати надміцну конструкцію. Ідея передбачає наявність злітно-посадкової смуги на поверхні дирижабля та модуль, який фіксуватиме літак, що там "придирижаблився". Потім дві напівсфери закриють герметично літак на час висадки-посадки пасажирів. Тобто, сам дирижабль буде здійснювати посадку тільки при форс-мажорних обставинах. Весь час він буде рухатися в межах власного транспортного коридору.

При швидкості в 140-200 км/год дирижабль забезпечить небачений комфорт та ексклюзивні враження. При реалізації ідеї автор може запропонувати значний доробок пропозицій стосовно системи причалювання дирижаблів та деяких технічних рішень. В даному матеріалі вся увага сконцентрована виключно на технології виготовлення зовнішньої оболонки дирижабля
Інновації і переваги пропозиції:
Полягають в тому, що утворюється загальнодержавна інфраструктура повітряного транспорту при мінімально можливих капіталовкладеннях та при мінімальному втручанні в навколишнє середовище. Немає потреби вилучення з господарської діяльності величезних площ землі. Пасажиропотік обслуговується не рейсовими маршрутами, а режимом аеротаксі. Пасажир, що має потребу далекої подорожі не буде витрачати кільканадцять годин на дорогу до аеропорту (ж/д вокзалу). Практично, від власної оселі він почне подорож. В містах-мільйонниках таких аеропортів може бути десятки.

Стосовно дирижаблебудування:ідея полягає у виготовленні апарату, зовнішня оболонка якого є комбінованою, по суті. Це дасть змогу отримати надміцний корпус, що стане запорукою безпеки пасажироперевезень. Виключена з експлуатаційного процесу сама небезпечна операція – причалювання апарату. Відпадає потреба у капітальному будівництві причальних щогл, приміщень, то що. Висадка посадка пасажирів, зміна екіпажу, поповнення запасів, бункеровка – все це відбувається під час руху зі швидкістю 140 – 200 км/год. Тобто, пасажиропотік має сталу швидкість і такого результату іншим видом транспорту важко досягти (обраховуючи показники транспортного засобу за поточні 7 днів).

Крім того дирижабль дає змогу отримати дві монополії, в позитивному сенсі цього поняття: відносну швидкість руху, яка на сьогодні відсутня на ринку перевезень, та ексклюзивність цього виду транспорту.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
при використанні злітно-посадкової платформи (ЗПП) доцільно скористатися, в якості силового агрегату привода, маховиком зі змінною масою. За таких умов, електропривід та дизель будуть дублюючими засобами для ЗПП. Експлуатація ЗПП передбачена в будь-яку пору року та погоду. Наявність криги не впливає на технічні характеристики ЗПП, а боковий дрейф від вітру нівелюється її технічними можливостями.
Технологічні ключові слова:
Використання в сфері туризму; Використання в сфері транспорту та логістики; Технологія повітряного транспорту; Аеронавтика / авіоніка
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Туристичні агентства і послуги; Транспорт, перевезення; Авіалінії; Аеродроми та інші транспортні послуги
Поточна стадія розвитку:
НДР, лабораторні випробування
Права інтелектуальної власності:
Подана заявка на патент
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Спільна подальша розробка
Тип шуканого партнера:
Партнер, що здійснюватиме заходи з реалізації проекту, за згодою сторін може стати власником патентів.
Сфера діяльності партнера:
Всі окрім військових.
Задачі, що стоять перед партнером:
Спільне патентування та подальша реалізація ідеї
Країни, яким надається перевага:
Всі
Вид організації:
Установа
Організація / Тип компанії:
Сектор послуг
Розмір організації - автора профілю:
10-50 співробітників
Центр, що надав профіль
Член Асоціації технологічних менеджерів та брокерів
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.