русский english
Технологія формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
2011-05-17
Активний до:
2012-05-17
Анотація пропозиції:
Вищий навчальний заклад в м. Києві пропонує технологію формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. У запропонованій технології структурується маркетингова діяльність на стратегічному та тактичному рівнях, впроваджуються системні маркетингові інструменти для досягнення ринкових цілей та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
Організація шукає партнерів для реалізації спільних комерційних консалтингових та тренінгових проектів.
Опис пропозиції:
Запропонована технологія формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства базується на результатах світових і вітчизняних досліджень, розроблена з урахуванням особливостей маркетингу в Україні. Насичення товарних ринків, глобалізаційні процеси та кризові явища як в масштабах світового ринку, так і в масштабах галузі або окремого підприємства, вимагають посилення маркетингу як системи управління ринковою діяльністю підприємства.
Методика полягає в структуризації маркетингової діяльності на стратегічному та тактичному рівні та впровадженні системних маркетингових інструментів для досягнення ринкових цілей підприємства.
Результати розробки можуть бути реалізовані на підприємствах усіх галузей.
Інновації і переваги пропозиції:
Впровадження технології забезпечує підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Методика адаптується для конкретного підприємства в процесі впровадження.
Додаткова інформація (технічні подробиці)
Технологічні ключові слова:
Управління знаннями, управління процесами; Моделювання; Управління аналізом ризиків; Моделі соціально-економічного розвитку, економічні аспекти
Короткі коди сфер ринкового застосування:
Роздрібна торгівля; Споживчі товари; Споживчі послуги; Фінанси, страхування, нерухомість
Поточна стадія розвитку:
Вже на ринку
Права інтелектуальної власності:
Авторські права (copyright)
Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:
-
Тип потрібної співпраці:
Адаптація до потреб замовника; Фінансові ресурси
Тип шуканого партнера:
Промислова організація, учбова або дослідницька організація.
Сфера діяльності партнера:
Підприємства усіх галузей.
Задачі, що стоять перед партнером:
уточнення технічного завдання та фінансування реалізації проекту.
Країни, яким надається перевага:
всі
Вид організації:
Вищий навчальний заклад
Організація / Тип компанії:
Дослідний інститут / Університет
Розмір організації - автора профілю:
> 500 співробітників
Центр, що надав профіль
Київський національний університет ім.Т. Шевченка
Виявити зацікавлення
Компанія *
Контактна особа *
Країна *
Місто *
Контактувати за допомогою
Ел.скринька *
Адреса
Індекс
Телефон *
Факс
Повідомлення *
Код *


Copyright © 2008-2013 Електронна платформа UTTN
Copyright © 2013 NTTN, Innovation Network. All Rights Reserved.